Produkty rozvíjející hodnotu - Vstřícnost

 

 

Efektivní komunikace firemních informací.

  • Zásady a překážky správné komunikace ve firmě.
  • Audit firemních komunikačních procesů.
  • Informovanost zaměstnanců, verikální a horizontální komunikace, zpětné vazby.
  • Funkční systém vnitrofiremní komunikace, informační systém, vedení porad.
  • Vnější komunikace a její zásady, PR, Corporate Identity, atd.

 

Komunikace v práci manažera.

  • Diagnostika a rozvoj komunikačních dovedností manažera.
  • Scénáře pozitivní komunikace.
  • Zásady vedení skupinové komunikace.
  • Prezentační dovednosti, sebeprezentace.
  • Odpovědnost manažera za efektivní komunikaci.
  • Co zaměstnanci potřebují vědět
  • Pochopitelnost a akceptovatelnost sdělení
  • Komunikace o cílech, plánech a hodnotách firmy
  • Zpětná vazba ze strany zaměstnanců


Problémy komunikace a mezilidských vztahů.

  • Rozdíly, rozpory, konflitky a antagonismy v mezilidských vztazích.
  • Chyby v komunikace, nekorektní komunikace.
  • Frustrace, stres, syndrom vyhoření.Analýza problémových případů.
  • Výběr postupů při překonání problémů komunikace a mezilidských vztahů.
  • Přizpůsobení komunikace různým skupinám zaměstnanců
  • Vznik a odstraňování komunikačních šumů
  • Účinná zpětná vazba v komunikaci

Problematika mezilidských vztahů na pracovišti – kooperativní atmosféra.

  • Typologie organizačního chování a aktuální stav organizační kultury.
  • Stanovení strategie změny organizační kultury - vize, mise, hodnoty.
  • Uplatnění norem očekávaného chování, kritérií pro jejich hodnocení, odpovídajících komunikačních programů.
  • Budování kooperativní atmosféry na pracovištích a v celé firmě.
  • Rozvoj příznivého klimatu v organizacích, programy prevence sociálně patologických jevů (maladaptace, mobbing, bossing, minimalizace šikany, atd.)