Kompletní seznam produktů

ind_007

Pro přehlednost uvádíme i úplné seznam produktů bez kategorizace do hodnot. Jedná se o kompletní seznam připravených a nabízených produktů. V případě, že již máte jasnou představu požadovaného produktu, jsme připraveni "ušít" Vám produkt na míru, dle Vašich potřeb a požadavků. Jsme specializovaná firma, neumíme všechno, ale pokud budou Vaše požadavky odpovídat našim možnostem, rádi Vám navrhneme individuální prodkut.

 

Vitalita

 

Komplexní rozbor osobnosti.

  • Rozumové a speciální dovednosti osobnosti.
  • Emocionální složka osobnosti.
  • Motivace a hodnotová orientace osobnosti.
  • Volní vlastnosti osobnosti.
  • Sociální vztahy.

 

Rozvoj silných stránek osobnosti.

  • Autodiagnostika k rozpoznání silných stránek osobnosti.
  • Autodiagnostika k rozpoznání slabých stránek osobnosti.
  • Využití silných stránek osobnosti.
  • Minimalizace slabých stránek osobnosti.
  • Přijetí sebe sama.


Volba metod a prostředků úspěšné sebeaktualizace.

  • Motivace jako zdroj úspěchu.
  • Sebepoznání jako prostředek k úspěšné seberealizaci.
  • Volba a stanovení cílů na základě hodnotové orientace.
  • Aktivně volní vlastnosti jako předpoklad úspěchu.
  • Neúspěch jako zdroj vitality.

 

Koučování

  • Motivace jako zdroj úspěchu
  • Pracovní výsledek = motivace x čas.

 

Psychologické poradenství pro klíčové osoby ve firmě, řešení krizových situací.

  • Rozbor hlavních charakteristik osobnosti manažera.
  • Stanovení silných a slabých stránek osobnosti manažera.
  • Využití silných stránek osobnosti pro řešení krizových situací.
  • Rozbor krátkodobých krizových situací a strategie jejich řešení.
  • Návrh řešení dlouhodobých krizových stavů.

 

Odpovědnost
 

Získávání a výběr zaměstnanců.

  • Stanovení konkrétních požadavků pro hledané pracovní pozice.
  • Metody vyhledávání potenciálních uchazečů.
  • Předvýběr zájemců o zaměstnání.
  • Metody efektivního výběru budoucích zaměstnanců.
  • Průběh a vyhodnocení výběru zaměstnanců.

 

Jak vést přijímací pohovor?

  • Příprava přijímacího pohovoru.
  • Volba otázek k pohovoru.
  • Verbální a neverbální komunikace při pohovoru.
  • Pozorování jako důležitá složka rozhovoru.
  • Záznam a vyhodnocení přijímacího rozhovoru.


Uvádění nového zaměstnance do firmy

  • Organizace úvodního školení pro nové zaměstnance.
  • Příprava individuálních, skupinových plánů k začleňování nových zaměstnanců do firmy.
  • Sledování a podpora nového zaměstnace.
  • Vyhodnocení adaptační fáze.
  • Úkoly a role manažera při uvádění nového zaměstnance do firmy.
  • Zjištění očekávání zaměstnance.Jasně formulovaná očekávání firmy na výkon a chování zaměstnance.
  • Vytvoření příznivého klimatu pro vstup zaměstnance do skupiny budoucích spolupracovníků..
  • Odborná a emocionální podpora zaměstnance.
  • Zapojení zaměstnance do systému komunikace ve firmě.


Hodnocení zaměstnanců – pravidla očekávaného chování.

  •  Tvorba pravidel očekávaného chování. Kodex zaměstnance. Kodex manažera.
  • Příprava hodnotitelského rozhovoru.
  • Chyby hodnotitele.
  • Vstupy a výstupy systému hodnocení ve firmě.
  • Změna systému hodnocení - rizika, odladění.

 
Profesionalita

 

Zákaznická orientace

  • Tvorba vize a strategie orientované na vnějšího a vnitřního zákazníka.
  • Slaďování potřeb a zájmů zákazníka se zájmy firmy, diferenciovaný přístup a programy.
  • Dovednosti spojené se zákaznickou orientací - reálný a očekávaný stav.
  • Audit oreintovaný na rovné příležitosti.
  • Klientský přístup k zaměstnancům.

 

Zvyšování výkonnost zaměstnanců.

  •  Zjištění aktuálního stavu.
  • Stanovení rozvojových cílů (výsledný stav).
  • Volba taktiky a určení aktivit k dosažení stanovených cílů.
  • Stanovení kontroly poskytování zpětné vazby a porozumění naučenému.
  • Hodocení změny.

 

Etika v podnikání

  • Etická sebereflexe firmy, etické stadium vývoje firmy, pojetí spravedlnosti ve firmě.
  • Manažerský etika, rozvoj osobnostní a firemní integrity.
  • Analýza neetického chování, objektivní a subjektivní příčiny.
  • Etické zásady a tvorba etických norem ve firmě a jejich vazba na firemní hodnoty.
  • Společenská odpovědnost firem.


Nástupnictví a zastupitelnost – sdílení zkušeností.

  •  Změna firemní kultury, partnerství, profil klíčových kompetencí.
  • Klíčové zkušenosti ve firmě a jejich řízení
  • Návrh projektu "Učící se organizace" ve firemních podmínkách, autoevaluace, zastupitelnost.
  • Systém předání profesních a odborných zkušeností ve firmě.
  • Programy výchovy a nástupnictví, výběr metod (stínování, mentoring, atd.).


Respekt

 

Motivace a sebemotivace zaměstnanců.

  • Teoretické základy problematiky motivace, různé přístupy.
  • Diagnostika motivačního prostředí v organizaci.
  • Změna motivační strategie na základě konkrétní diagnostiky.
  • Akutalizace systému finančních a nefinančních motivací v oragnizmu, program zaměstnaneckých výhod (benefitů).
  • Motivace zaměstnanců jako manažerská dovednost.


Kompetenční profil zaměstnance – klíčové a speciální dovedností.

  • Definice kompetenčních profilů zaměstnance.
  • Funkční analýza kompetencí- reálný stav.
  • Plány rozvoje klíčových kompetencí.
  • Rozvoj klíčových, profesních a odborných kompetencí.
  • Účinnost a efekty rozvoje klíčových a speciálních dovedností.

Prognóza, koncepce a vytváření podmínek rozvoje lidských zdrojů ve znalostní společnosti.

  • Andragogický výzkum, identifikace rozvojových potřeb.
  • Vzdělávací programy šité na míru.
  • Řešení specifických problémů v oblasti školství, speciální pedagogika, práce s mimořádně nadanými a talentovanými jedinci.
  • Rozvoj kontaktů a koncepční programy vytváření vazeb mezi teorií a praxí (VŠ, SŠ a organizacemi v ČR i zahraničí), výměna domacích i zahraničních zkušeností.
  • Marketing rozvoje zaměstnance (Kde, jak a za kolik zaměstnace vzdělávat?).


Rozvoj firemní loajality, stabilizační programy a programy mobility pro zaměstnance.

  •  Značka atraktivního zaměstnavatele.
  • Průzkum spokojenosti zaměstnanců.
  • Rozvoj firemní loajality, manažerská opatření, komunikační programy.
  • Stabilizační programy pro vytypované skupiny zaměstnanců.
  • Řízení sociální mobility, plány osobního rozvoje a kariérního růstu.


Vstřícnost

 

Efektivní komunikace firemních informací.

 

  • Zásady a překážky správné komunikace ve firmě.
  • Audit firemních komunikačních procesů.
  • Informovanost zaměstnanců, verikální a horizontální komunikace, zpětné vazby.
  • Funkční systém vnitrofiremní komunikace, informační systém, vedení porad.
  • Vnější komunikace a její zásady, PR, Corporate Identity, atd.

 Komunikace v práci manažera.

  • Diagnostika a rozvoj komunikačních dovedností manažera.
  • Scénáře pozitivní komunikace.
  • Zásady vedení skupinové komunikace.
  • Prezentační dovednosti, sebeprezentace.
  • Odpovědnost manažera za efektivní komunikaci.
  • Co zaměstnanci potřebují vědět
  • Pochopitelnost a akceptovatelnost sdělení
  • Komunikace o cílech, plánech a hodnotách firmy
  • Zpětná vazba ze strany zaměstnanců


Problémy komunikace a mezilidských vztahů.

  • Rozdíly, rozpory, konflitky a antagonismy v mezilidských vztazích.
  • Chyby v komunikace, nekorektní komunikace.
  • Frustrace, stres, syndrom vyhoření.
  • Analýza problémových případů.
  • Výběr postupů při překonání problémů komunikace a mezilidských vztahů.
  • Přizpůsobení komunikace různým skupinám zaměstnanců
  • Vznik a odstraňování komunikačních šumů
  • Účinná zpětná vazba v komunikaci

Problematika mezilidských vztahů na pracovišti – kooperativní atmosféra.

  •  Typologie organizačního chování a aktuální stav organizační kultury.
  • Stanovení strategie změny organizační kultury - vize, mise, hodnoty.
  • Uplatnění norem očekávaného chování, kritérií pro jejich hodnocení, odpovídajících komunikačních programů.
  • Budování kooperativní atmosféry na pracovištích a v celé firmě.
  • Rozvoj příznivého klimatu v organizacích, programy prevence sociálně patologických jevů (maladaptace, mobbing, bossing, minimalizace šikany, atd.)

 

Vzdělávání pegagogických pracovníků

 

Mediace

Pro podrobné informace prosím klikněte na odkaz.