Kompletní seznam produktů
Pro přehlednost uvádíme i úplné seznam produktů bez kategorizace do hodnot. Jedná se o kompletní seznam připravených a nabízených produktů. V případě, že již máte jasnou představu požadovaného produktu, jsme připraveni "ušít" Vám produkt na míru, dle Vašich potřeb a požadavků. Jsme specializovaná firma, neumíme všechno, ale pokud budou Vaše požadavky odpovídat našim možnostem, rádi Vám navrhneme individuální prodkut.
Vitalita
Komplexní rozbor osobnosti.
- Rozumové a speciální dovednosti osobnosti.
- Emocionální složka osobnosti.
- Motivace a hodnotová orientace osobnosti.
- Volní vlastnosti osobnosti.
- Sociální vztahy.
Rozvoj silných stránek osobnosti.
- Autodiagnostika k rozpoznání silných stránek osobnosti.
- Autodiagnostika k rozpoznání slabých stránek osobnosti.
- Využití silných stránek osobnosti.
- Minimalizace slabých stránek osobnosti.
- Přijetí sebe sama.
Volba metod a prostředků úspěšné sebeaktualizace.
- Motivace jako zdroj úspěchu.
- Sebepoznání jako prostředek k úspěšné seberealizaci.
- Volba a stanovení cílů na základě hodnotové orientace.
- Aktivně volní vlastnosti jako předpoklad úspěchu.
- Neúspěch jako zdroj vitality.
Koučování
- Motivace jako zdroj úspěchu
- Pracovní výsledek = motivace x čas.
Psychologické poradenství pro klíčové osoby ve firmě, řešení krizových situací.
- Rozbor hlavních charakteristik osobnosti manažera.
- Stanovení silných a slabých stránek osobnosti manažera.
- Využití silných stránek osobnosti pro řešení krizových situací.
- Rozbor krátkodobých krizových situací a strategie jejich řešení.
- Návrh řešení dlouhodobých krizových stavů.
Odpovědnost
Získávání a výběr zaměstnanců.
- Stanovení konkrétních požadavků pro hledané pracovní pozice.
- Metody vyhledávání potenciálních uchazečů.
- Předvýběr zájemců o zaměstnání.
- Metody efektivního výběru budoucích zaměstnanců.
- Průběh a vyhodnocení výběru zaměstnanců.
Jak vést přijímací pohovor?
- Příprava přijímacího pohovoru.
- Volba otázek k pohovoru.
- Verbální a neverbální komunikace při pohovoru.
- Pozorování jako důležitá složka rozhovoru.
- Záznam a vyhodnocení přijímacího rozhovoru.
Uvádění nového zaměstnance do firmy
- Organizace úvodního školení pro nové zaměstnance.
- Příprava individuálních, skupinových plánů k začleňování nových zaměstnanců do firmy.
- Sledování a podpora nového zaměstnace.
- Vyhodnocení adaptační fáze.
- Úkoly a role manažera při uvádění nového zaměstnance do firmy.
- Zjištění očekávání zaměstnance.Jasně formulovaná očekávání firmy na výkon a chování zaměstnance.
- Vytvoření příznivého klimatu pro vstup zaměstnance do skupiny budoucích spolupracovníků..
- Odborná a emocionální podpora zaměstnance.
- Zapojení zaměstnance do systému komunikace ve firmě.
Hodnocení zaměstnanců – pravidla očekávaného chování.
- Tvorba pravidel očekávaného chování. Kodex zaměstnance. Kodex manažera.
- Příprava hodnotitelského rozhovoru.
- Chyby hodnotitele.
- Vstupy a výstupy systému hodnocení ve firmě.
- Změna systému hodnocení - rizika, odladění.
Profesionalita
Zákaznická orientace
- Tvorba vize a strategie orientované na vnějšího a vnitřního zákazníka.
- Slaďování potřeb a zájmů zákazníka se zájmy firmy, diferenciovaný přístup a programy.
- Dovednosti spojené se zákaznickou orientací - reálný a očekávaný stav.
- Audit oreintovaný na rovné příležitosti.
- Klientský přístup k zaměstnancům.
Zvyšování výkonnost zaměstnanců.
- Zjištění aktuálního stavu.
- Stanovení rozvojových cílů (výsledný stav).
- Volba taktiky a určení aktivit k dosažení stanovených cílů.
- Stanovení kontroly poskytování zpětné vazby a porozumění naučenému.
- Hodocení změny.
Etika v podnikání
- Etická sebereflexe firmy, etické stadium vývoje firmy, pojetí spravedlnosti ve firmě.
- Manažerský etika, rozvoj osobnostní a firemní integrity.
- Analýza neetického chování, objektivní a subjektivní příčiny.
- Etické zásady a tvorba etických norem ve firmě a jejich vazba na firemní hodnoty.
- Společenská odpovědnost firem.
Nástupnictví a zastupitelnost – sdílení zkušeností.
- Změna firemní kultury, partnerství, profil klíčových kompetencí.
- Klíčové zkušenosti ve firmě a jejich řízení
- Návrh projektu "Učící se organizace" ve firemních podmínkách, autoevaluace, zastupitelnost.
- Systém předání profesních a odborných zkušeností ve firmě.
- Programy výchovy a nástupnictví, výběr metod (stínování, mentoring, atd.).
Respekt
Motivace a sebemotivace zaměstnanců.
- Teoretické základy problematiky motivace, různé přístupy.
- Diagnostika motivačního prostředí v organizaci.
- Změna motivační strategie na základě konkrétní diagnostiky.
- Akutalizace systému finančních a nefinančních motivací v oragnizmu, program zaměstnaneckých výhod (benefitů).
- Motivace zaměstnanců jako manažerská dovednost.
Kompetenční profil zaměstnance – klíčové a speciální dovedností.
- Definice kompetenčních profilů zaměstnance.
- Funkční analýza kompetencí- reálný stav.
- Plány rozvoje klíčových kompetencí.
- Rozvoj klíčových, profesních a odborných kompetencí.
- Účinnost a efekty rozvoje klíčových a speciálních dovedností.
Prognóza, koncepce a vytváření podmínek rozvoje lidských zdrojů ve znalostní společnosti.
- Andragogický výzkum, identifikace rozvojových potřeb.
- Vzdělávací programy šité na míru.
- Řešení specifických problémů v oblasti školství, speciální pedagogika, práce s mimořádně nadanými a talentovanými jedinci.
- Rozvoj kontaktů a koncepční programy vytváření vazeb mezi teorií a praxí (VŠ, SŠ a organizacemi v ČR i zahraničí), výměna domacích i zahraničních zkušeností.
- Marketing rozvoje zaměstnance (Kde, jak a za kolik zaměstnace vzdělávat?).
Rozvoj firemní loajality, stabilizační programy a programy mobility pro zaměstnance.
- Značka atraktivního zaměstnavatele.
- Průzkum spokojenosti zaměstnanců.
- Rozvoj firemní loajality, manažerská opatření, komunikační programy.
- Stabilizační programy pro vytypované skupiny zaměstnanců.
- Řízení sociální mobility, plány osobního rozvoje a kariérního růstu.
Vstřícnost
Efektivní komunikace firemních informací.
- Zásady a překážky správné komunikace ve firmě.
- Audit firemních komunikačních procesů.
- Informovanost zaměstnanců, verikální a horizontální komunikace, zpětné vazby.
- Funkční systém vnitrofiremní komunikace, informační systém, vedení porad.
- Vnější komunikace a její zásady, PR, Corporate Identity, atd.
Komunikace v práci manažera.
- Diagnostika a rozvoj komunikačních dovedností manažera.
- Scénáře pozitivní komunikace.
- Zásady vedení skupinové komunikace.
- Prezentační dovednosti, sebeprezentace.
- Odpovědnost manažera za efektivní komunikaci.
- Co zaměstnanci potřebují vědět
- Pochopitelnost a akceptovatelnost sdělení
- Komunikace o cílech, plánech a hodnotách firmy
- Zpětná vazba ze strany zaměstnanců
Problémy komunikace a mezilidských vztahů.
- Rozdíly, rozpory, konflitky a antagonismy v mezilidských vztazích.
- Chyby v komunikace, nekorektní komunikace.
- Frustrace, stres, syndrom vyhoření.
- Analýza problémových případů.
- Výběr postupů při překonání problémů komunikace a mezilidských vztahů.
- Přizpůsobení komunikace různým skupinám zaměstnanců
- Vznik a odstraňování komunikačních šumů
- Účinná zpětná vazba v komunikaci
Problematika mezilidských vztahů na pracovišti – kooperativní atmosféra.
- Typologie organizačního chování a aktuální stav organizační kultury.
- Stanovení strategie změny organizační kultury - vize, mise, hodnoty.
- Uplatnění norem očekávaného chování, kritérií pro jejich hodnocení, odpovídajících komunikačních programů.
- Budování kooperativní atmosféry na pracovištích a v celé firmě.
- Rozvoj příznivého klimatu v organizacích, programy prevence sociálně patologických jevů (maladaptace, mobbing, bossing, minimalizace šikany, atd.)
Vzdělávání pegagogických pracovníků
- Práce s nadanými a mimořádně nadanými dětmi a žáky
Pro podrobné informace prosím klikněte na odkaz.